Reklamační řád
Reklamační řád společnosti CZECHLAX s. r. o.
Tento Reklamační řád společnosti CZECHLAX s. r. o., se sídlem Kunětická 2534/2, Vinohrady (Praha 2), 120 00 Praha, IČO 22342869, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 414966,
e-mail: info@eshop-czlakros.cz,
telefon: +420 737 375 290,
adresa pro vrácení a reklamace: Barrandova 1920/7, 143 00 Praha 4 – Modřany
(„My“ nebo „Prodávající“)
upravuje v souladu s příslušnými právními předpisy (zejména § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících („Vy“), a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti s uplatněním práv z vadného plnění („Reklamace“).
1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
1.1 Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na zboží je zboží bez vad, zejména že:
– odpovídá ujednanému popisu, množství a jakosti, funkčnosti a bezpečnosti,
– je vhodné k účelu, pro který je obvykle užíváno,
– je dodáno s příslušenstvím a návodem k použití,
– odpovídá jakostí nebo provedením vzorku či předloze, které byly před uzavřením smlouvy poskytnuty.
1.2 Práva a povinnosti se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.
1.3 V případě zjištění vady nás kontaktujte e-mailem na info@eshop-czlakros.cz, písemně na naši adresu, nebo osobně v provozovně na Barrandova 1920/7, Praha 4 – Modřany.
Doporučujeme přiložit doklad o koupi a stručný popis vady.
1.4 Má-li zboží vadu, máte právo požadovat:
– odstranění vady opravou zboží nebo dodáním nového zboží bez vady,
– přiměřenou slevu z ceny,
– nebo odstoupení od smlouvy, pokud je vada podstatným porušením smlouvy.
1.5 Právo na odstoupení nenáleží, pokud je vada nevýznamná.
V případě, že si vadu způsobíte sami nebo jde o běžné opotřebení, práva z vadného plnění nevznikají.
2. UPLATNĚNÍ REKLAMACE
2.1 Reklamaci lze uplatnit nejlépe písemně nebo osobně.
2.2 Při reklamaci uveďte: datum nákupu, popis vady, požadovaný způsob vyřízení a kontaktní údaje.
2.3 O přijetí reklamace vystavíme písemné potvrzení a rozhodneme o ní bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů.
2.4 Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od uplatnění, pokud se nedohodneme jinak.
2.5 V případě oprávněné reklamace máte nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů na dopravu zboží, které nám prokážete dokladem.
3. ZVLÁŠTNÍ PRAVIDLA PRO PODNIKATELE
3.1 Kupující – podnikatel je povinen vadu oznámít bez zbytečného odkladu po jejím zjištění, nejpozději do tří dnů od převzetí zboží.
3.2 U zboží zakoupeného pro profesionální či průmyslové použití může být poskytnuta záruka v délce 2 měsíců od převzetí.
4. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
4.1 Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
4.2 Pro odstoupení nás kontaktujte na info@eshop-czlakros.cz nebo písemně na adresu pro vrácení zboží.
4.3 Zboží je nutné zaslat zpět do 14 dnů od odstoupení; náklady na vrácení hradí spotřebitel.
4.4 Cena bude vrácena do 14 dnů od odstoupení na účet kupujícího, nejdříve však po obdržení zboží nebo doložení jeho odeslání.
4.5 Odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním nad rámec běžného seznámení s jeho vlastnostmi.
5. ŘEŠENÍ SPORŮ
5.1 Stížnosti a připomínky lze zasílat na info@eshop-czlakros.cz.
5.2 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce (Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz).
5.3 Platforma pro řešení sporů online: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
6. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
6.1 Tento Reklamační řád nabývá účinnosti dnem 15. 10. 2025.
6.2 Je dostupný v elektronické podobě na webových stránkách E-shopu CZECHLAX.
6.3 Smluvní vztah se řídí právem České republiky.
